NOUL CITROËN BERLINGO ESTE CASTIGATORUL PREMIULUI AUTOBEST 2019 – Citroen

NOUL CITROËN BERLINGO ESTE CASTIGATORUL PREMIULUI AUTOBEST 2019

Berlingo-et-Logo-Autobest-2019

În urma unei competiții la care au participat 6 finaliști, Noul Citroën Berlingo câștigă premiul «Autobest Best Buy Car of Europe 2019».

  • Acest titlu recompensează cel mai cumpărat autovehiculul în 2019. Juriul salută astfel cea de-a treia generație a creatorului vehiculului recreațional, partenerul ideal pentru toate familiile și activitățile lor recreaționale.
  • Noul Berlingo adoptă un design modern, consistent cu noua identitate a mărcii Citroën. Modelul oferă un plus de confort și spirit practic, la care se adaugă aproape 20 de sisteme de asistență la condus.

După ce a recompensat-o pe Linda Jackson, CEO-ul  Citroën, cu premiul MANBEST  (MANager BEST – cel mai bun manager) 2018, juriul Autobest a anunțat câștigătorul premiului “Best Buy Car of Europe” pentru 2019. Noul Citroën Berlingo a fost distins cu acest premiu, împreună cu Peugeot Rifter și Opel Combo Life.

Începând cu anul 2001, Autobest alege, în fiecare an, mașină care primește cel mai mare număr de voturi. Supuse votului a 31 de jurnaliști auto din 31 de țări europene, mașinile sunt evaluate în baza a 13 criterii, inclusiv raportul calitate-preț, design, confort și tehnologie, precum și calitatea serviciilor și disponibilitatea pieselor de schimb în cadrul rețelelor de distribuție.

Este prima data în istoria Autobest când premiul “Best Buy Car of Europe” este revendicat de același producător doi ani la rând. Mergând pe urmele câștigătorului de anul trecut, SUV Compact Citroën C3 Aircross, Noul Citroën Berlingo s-a remarcat printre rivalii săi și a câștigat cea de-a 18-a ediție a premiului grație design-ului său substanțial modernizat, tehnologiilor sale și motorizărilor de ultimă generație, aducând un veritabil aer de prospețime în segmentul Ludospace-ului. Noua generație, inspirată de așteptările clienților, ilustrează perfect noua semnătură a Mărcii, “Inspired by You”. Un vehicul cu multiple fațete, Noul Citroën Berlingo reprezintă achiziția inteligentă pentru familiile sau seniorii care iubesc spațiul la bord și funcționalitatea și pentru care vehiculul este partenerul ideal al stilului lor de viață activ.

Premiul, atribuit versiunii pentru pasageri a Noului Berlingo, se adaugă prestigiosului premiu “International Van of the Year 2019” câștigat de versiunea utilitară (Noul Citroën Berlingo Van) în septembrie la Salonul auto de la Hanovra. Un alt premiu primit săptămâna trecută: Premiul Argus 2019 “Vehiculul Utilitar al Anului”, recunoaște încă o data saltul realizat în materie de stil, dotări dedicate confortului pasagerilor și echipamente de către cea de-a treia generație Berlingo, un produs-cheie al dinamicii Citroën în Europa pe piața LCV-urilor.

Best-seller în aproximativ 17 țări în 2017, Berlingo este în prezent cel mai bine vândut model Citroën după C3. De la lansarea sa în 1996, au fost fabricate în total peste 3,3 milioane de unități. Mult mai modern și integrând codurile stilistice ale ultimelor modele lansate de Citroën, Noul Berlingo este parte integrală a campaniei de reînnoire a Mărcii. De la lansarea sa în septembrie 2018, Noul Citroën Berlingo a fost comandat în peste 13,000 de unități și reprezintă, cu siguranță, o contribuție majoră la creșterea mărcii Citroën. Cu peste 690,000 de înmatriculări în Europa la sfârșitul lunii octombrie (un record al ultimilor 7 ani), vânzările Citroën au crescut cu 6% în Europa, de 3 ori mai mult față de piața medie.

Oferte Speciale